Muhammad Safwan

Ohh. hepinyer biler aku kple ngn dea dlu! dea amat2 baek. ske lyn pala hotakkuh yg giler2. ske dea. cinta dea! ahh! ILOVEYOUlaa. tp dea terpkse tgglkn aku. coz ade sekor gurl ni rmpas dea dr aku. gurl tu snggup mkn pil tido nk bunoh diri sbb nk pkwe aku. pkwe aku time tu sengal gak. yg dea cye spe soh? bodo kn? aku relakan jee. dea tanak pts hbgn ngn aku. aku buat gak. aku delete myspace. aku tuka num fon. bia dea lost contact ngn aku. aku geram btol ngn dea. aku benci dea time tu.

sthn dua kmudian..
kteorg tercontact alek. ntah mcm mane aku ley tercrita sume mslh aku kt dea kt ym. asl nmpk nme safwan je aku tibai. coz ade sorunk nme safwan ni kwn aku. kwn seMYSPACE aku.tu aa. da slh org. ngn num tipon skali aku bg. aduhh. aku bengang giler! skali tiba2 dyea on ym! smbil msj lak uh. aku lpe dea slalu pnggil aku siTEMBAM! aku da bengang uh, aku cover jelaa. aku lyn je aa. takkan nk tuka num agy? kang bpk aku bising. tp dea da tgglkn gurl tu. aku pk ley msok line. tp malangnyer, dea akn peg PLKN 27 aribln ni! arghh. tencen nyer. msti dpt gurl len. tu yg aku dok mlekat ngn boy[hadafie] aku smpai skng. sbb kalo aku peg kt dea, msti aku yg kcewa! biarlaa. aku relakan.

dea bilang sme aku, dea akn jdik abg angkat aku smpai aa aku tgglkn boy aku. aku nekad mau tingglkn boy aku after SPM. ahh dulik pe aku! lntak aa. pastu kteorg jnji after SPM kteorg akn jmpe! [slama ni takpnh jmpe taw] yeay! jmpe as adik && abg. kalo dea da dew gurl time tuh, takpe aa. aku time tu msti SINGLE. bia aa. haha. mane taw aku ade jodoh ngn dea n kteorg kple alek? spe taw!





aku pnggil dea TELETUBBIES mse aku nan dea!