SPM

haaa? taun depan aku SPM! tidakkk! aku nak alek skola alek! aaaaaa! alaaa! nmpk nye aku kene berusaha! cayokk! aku tanak dok JB ni. bnyk btol kngn aku! KL? tgk laa dlu. tp aku tak saba nk abis SPM. aku nk keje. cari pkwe bru. bju baru. hp baru. giler btol. yelaaa. aku tanak asek kepit bwh mak ayah. ehh? alamak. dafi. sori! i need to leave u n find the new one! maaf. aku ni mmg jaahat. tp aku nk fokus. aku nk SPM aku kene berusaha sdaya upaya aku! aku nk genggm sgulung ijazah! kalo ley, aku nk dok kt german ke italy ke UK ke n..JORDAN! itu tmpt fav aku. org kate tmpt tu nyaman. mmg sng msok ilmu coz mereka menjaga kemaksiatan di sana!

alaa. aku ni ckp je lebey. sume nk kene improve! aku amik aa tusen bia aku pndai sket. sket jee. jgn jeles. ngee. aku nk bnggekn atok, nenek, aya, mak! n sume! nk jdik idola mereka! utk adek2 aku. dea pngarang jntung aku. boy aku? aku tolak jauh2. haaha. padan mke. spe soh kple ngn aku?